Det som kommas skall

Det sker mycket för ÖSK just nu. Jag har till och med börjat använda en almenacka, och det är inte för vanligt, ytterst sällsynt faktiskt. Men ska man nå toppen måste man ligga i, därför ska vi nu på söndag inventera på Ica och redan nu på lördag ska vi ha en liten kickoff. Samling 10.00 på stadsträdgården, kläder för rätt väder och vise versa.
Angående inventeringen på Ica så minns jag inte riktigt när det var, men 18.30 låter relativt rimligt.

Hela schemat i september har ni ju fått på papper, men jag ska försöka fixa en kalender till bloggen så att ni som har en daglig vana att kolla in den kan få full koll på vad som kommer att ske.

Det var allt för denna dag och vi i ÖSK dam ses på lördag, taggade och redo för det vi ska vara redo för!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vi i ÖSK dam ses på LÖRDAG, taggade och redo för det vi ska vara redo för!

;);)

2008-08-28 @ 22:20:29
Postat av: sören

ja elller hur bra koll där med söndagen å allt(Y)

2008-08-28 @ 22:21:43
Postat av: Alice

Hahaha, längtar tills imorn, kommer äga! :)

2008-08-29 @ 15:10:06
Postat av: mouna

haha, henke ville inte ge mig nått schema, nån som har lust att göra en kopia? jag känner mig lite looost alltså...

2008-08-29 @ 16:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0