Giggihallen here we come

Det är nu äntligen dags att lämna Sveaparken och Karlslund bakom sig för att entra Birgittaskolans hall. Det är nu äntligen dags att knyta inomhus skorna och greppa klubban. För min del bli det dock något i stil med: Det är nu äntligen dags att tejpa skorna, dra på sig ett par extra kilo till kläder, slänga sig och hoppas att man ser bra ut. Med tanke på att en hjälm ska på huvudet 18.45 idag(samling 18.30), så är det ingen ide att ens fixa håret.
Nu kom jag in på fel sak känner jag..
Åter till återseendet av Giggihallen.
Eller jag har inget mer att säga. Vi ses, 18.30, Birgitta, klubba, boll, full kontroll.
Typ.

Kommentarer
Postat av: mjölken

så jälva gött!

2008-08-07 @ 15:34:18
URL: http://rynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0