vänster, vänster, vänster höger vänster..

Träningen igår bestod av löpning, lite mer löpning och åter löpning!
Lite mellan fys där också men det är något som är på varje träning.
Vi kom överens om att vi sprang 8 km sammanlagt, men det tyckte inte Hagis, han trodde att vi bara sprang 7 km.
Men egentligen, 8 km är inget att skryta med, tänk på Axberg, jag har hört att de springer 1 mil.. Säkert bara uppvärming.

Det roligaste på träningen igår var ändå när man satt och vänta på att alla ska komma, så ser man en moppe med två lirare på, två cyklar och så Sören som kommer löpandes brevid.. Den vanligt övertaggade Sören.. ;)

Förövrigt älskar jag när man hör folk säga:
"Nu ska jag hem och äta chips"
Det är ju sant man tränar ju för att få "tjocka" lite, eller?
 
/ Femtiniee

Kommentarer
Postat av: sören

mo hahaha, ja fick ju inte plats nån annanstan dom ville inte skjutsa lillskiten (;

2008-08-12 @ 15:09:22
Postat av: nyman

JAG ÄLSKAR CHIPS!

2008-08-12 @ 15:25:29
Postat av: #26

Chipsen var jätte goda!

2008-08-13 @ 19:41:56
Postat av: michaela

grymt gott var det!

2008-08-13 @ 20:43:43
URL: http://rynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0