Hälsningar från San Simeon

Andra sidan Atlanten berättade för mig att ÖSK vann med 17-1 idag. Ett klart godkänt resultat, men enligt Markus var matchen seg. Har inga kommentarer på det eftersom att jag är i Staterna. Ni som är jätte intresserade kan stiga in här, och läsa lite mer om vad vi gör, syrran och jag.
Tanken med detta inlägg var inte att göra reklam för den bloggen, utan att bara berätta vad som kommer att dyka upp här på bloggen när vi bloggmästare får tid.
Here is the list(ovich)

Linas avskeds intervju, skriftlig och eventuellt klipplig.
Truppnyheter, big ones faktiskt.
En liten krönika, eller vad man nu ska kalla det, som jag själv är sugen på att skriva.
Truppinfo.

Att detta kommer upp innan SM är inte så troligt, men under SM kan vad som helst hända.

Sen, eftersom att jag har koll, så kan jag berätta att det var Sofia Nyman som gjorde debuten i kassan, och det gjorde hon bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0