Kajsa von Humoristen

Jag må tacka ÖSK för att vara världens bästa lag.
Detta sms fick man idag:
"Ikväll är det klädutprovning för ÖSK dam. Kan ni inte komma måste ni kontakta någon som kan bestämma storlek åt er. Nyp i stjärten / macke"

Okej, tänkte jag, nu tar Markus i lite för mycket bara för att det ska hamna på bloggen och det kändes faktiskt lite olämpligt. Men dryga 10 minuter senare, om inte mer, får man återigen ett sms:
"Jag tar på mig avslutningen på tidigare sms / kajsa".
Jag antar att varenda spelare i ÖSK  andades ut. Mycket humor i det, tycker jag personligen, Markus gillade det dock inte, men vad gillar mannen?

Kommentarer
Postat av: Macke

Det är humor=)hehe

2008-09-09 @ 22:30:57
Postat av: Johanna

På hög nivå!

2008-09-10 @ 13:45:16
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: sören

men de ja undrar är va kaj gjorde med macke.. mohaa

2008-09-11 @ 21:22:06
Postat av: mouna

det jag undrar är varför det inte kom ut till mig? :P hahaha, de va fan kul :P

2008-09-11 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0