ÖSK- Köping 3-8

NAAAAAAAAAAT!

Hej damer och herrar. Detta är första gången någonsin jag skriver ett matchreferat om en division 1 match. Pressen är lika hög som den var låg idag men here I go again on my own...

Efter att litet misslyckat intro tar ÖSK tag i matchen och behåller det taget genom 60 minuter. Dock så blir greppet lite lösare i den andra perioden, då bland annat Köping kliver upp i en 1-2 ledning. Anna Nyman känner att det är dags att agera, så hon agerar. 2 sekunder innan perioden är slut tar hon sig sin hatt för att sedan ta sitt ÖSK ut i omklädningsrummet med 3-2.

-Det kan inte kännas bättre, säger Anna Nyman och tackar hennes nya skor(asics gel blade 2, köpta på Stadium) för den fina formen.

Hoppas ni inte förväntar er att jag ska minnas resten. Cleo är jag kallad, efter guldfisken i Pinocchio.
Men Kajsa Lihagen skjuter in 4-2, efter en assist av Krilla. Fanny finar därefter till siffrorna och gör 5-2. Assisten kom från hemmalagets(nehe?) nummer 10, Linn Eriksson.

3-8, 5-2.
Faktiskt väldigt nära måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Vinst

Skönt att ni slog Linköping. Tycker han Rosten varit lite styv i korken med sina värvningar och sammanslagning med Linköping

2009-09-26 @ 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0